- Podrobnosti
-
Ponedeljek, 04 Junij 2012 14:25
-
Prispeval Gorazd
Bolidi formule 1 ne rohnijo več, 'paddocki' so prazni, prebivalci Monaka pa ceste spet uporabljajo za svoje vsakdanje potrebe.
Dirka F1 v Monaku je pravzaprav edini dogodek, kjer se združijo športni avtomobilizem na najvišji ravni ter smetana šovbiznisa, športa, glamurja in svetovljanstva v eno. Tega se zaveda tudi TAG Heuer, zato je skupaj z ACM (Automobile Club de Monaco) pripravil tridnevni dogodek, ki se je odvijal tako na dirkališču kot tudi zunaj njega.
Zabava se je pričela na jahti odeti v simbole TAG Heuerja, kjer so predstavili novega ambasadorja znamke TAG Heuer francosko-švicarskega dirkača ekipe F1 Lotus, Romaina Grosjeana.
Dan za tem so izbrani TAG Heuerjevi povabljenci lahko uživali v privatni loži ob ogledu kvalifikacij za nedeljsko dirko F1. TAG Heuer je ob dirkališču postavil veliko število svojih panojev in transparentov ter izbral skupino posebej lepo oblečenih privlačnih deklet za namen promocije svoje blagovne znamke.