TAG Heuer in VN Monaca
- Prispeval Gorazd
- Ponedeljek, 04 Junij 2012 14:25
Bolidi formule 1 ne rohnijo več, 'paddocki' so prazni, prebivalci Monaka pa ceste spet uporabljajo za svoje vsakdanje potrebe.
Dirka F1 v Monaku je pravzaprav edini dogodek, kjer se združijo športni avtomobilizem na najvišji ravni ter smetana šovbiznisa, športa, glamurja in svetovljanstva v eno. Tega se zaveda tudi TAG Heuer, zato je skupaj z ACM (Automobile Club de Monaco) pripravil tridnevni dogodek, ki se je odvijal tako na dirkališču kot tudi zunaj njega.
Zabava se je pričela na jahti odeti v simbole TAG Heuerja, kjer so predstavili novega ambasadorja znamke TAG Heuer francosko-švicarskega dirkača ekipe F1 Lotus, Romaina Grosjeana.
Dan za tem so izbrani TAG Heuerjevi povabljenci lahko uživali v privatni loži ob ogledu kvalifikacij za nedeljsko dirko F1. TAG Heuer je ob dirkališču postavil veliko število svojih panojev in transparentov ter izbral skupino posebej lepo oblečenih privlačnih deklet za namen promocije svoje blagovne znamke.
Zvečer se je zabava nadaljevala na jahti, kjer sta predsednik TAG Heuerja Jean-Christophe Babin in predsednik urarske divizije LVMH Francesco Trapani posebej pozdravila svetovnega prvaka F1 iz leta 2009 Jamesona Buttona in njegovo dekle Jessico Michibata.
Na slavju so prvič predstavili novost posvečeno partnerstvu TAG Heuer in ACM, in sicer omejeno serijo časomera Carrera Monaco Grand Prix in Monaco Automobile Club chronograph. Hkrati so imeli slavljenci priložnost videti tudi Monaco Cal.11 in nov Monaco 24, ki napovedujeta smer razvoja legendarne kolekcije Monaco.