minutka.si

Oglaševanje v urarski industriji

Advertising.2013.1.jpg 
V avgustovski številki revije WatchTime je objavljen članek z naslovom 'U.S. Watch Ad Spending Up Again'.
                         

V njem lahko preberemo, da so v ZDA leta 2013 urarske znamke za oglaševanje porabile 493 milijonov dolarjev (23,3% več kot leto poprej). Znamk, ki so potrošile več kot milijon zelencev, je 69. Na prvem mestu je seveda Rolex z 61,5 milijona, prvi je vse od leta 2000. Drugi je Breitling z malo manj kot 44 milijoni, kar je več kot 48-odstotni porast glede na leto 2012. Tudi Breitling je že več let na tej poziciji.

Advertising.2013.2.jpg

Tretji zapravljivec je Cartier s 24,58 milijona dolarjev, ki se je leta 2012 tja prebil s petega mesta. Prehitel je Omego (23 mio) in Citizen (20,7 mio). Med ta dva se je uvrstil TAG Heuer (22 mio), do 10. mesta pa si sledijo Movado (19,8 mio), Chanel (17,9 mio), Longines (16 mio) in Seiko (11,15 mio). Patek Philippe je na 13.mestu (7,66 mio), takoj za njim sta Hublot (7,59 mio) ter Audemars Piguet (7,39 mio). Največji skok v porabi (skoraj 20-kratni) je napravil Breguet, od manj kot pol milijona v letu 2012, na 9,58 v letu 2013 (11.mesto). Kot zanimivost omenimo, da je s seznama 25 najbolj zapravljivih izpadel Timex, ki je bil leta 1999 celo na prvem mestu.

Vir: WatchTime.com

Dodaj komentar

Varnostna koda
Osveži

minutka.si minutka.si minutka.si