Slowatch zastopa Breguet
- Prispeval Irena
- Petek, 28 Maj 2010 16:49
27. maja 2010 je slovenski zastopnik nekaterih vrhunskih urarskih znamk Slowatch, v strogem centru Ljubljane v prijetnem ambientu prenovljene prodajalne na Čopovi ulici predstavili svoj nov koncept butičnih prodajaln z imenom 1991.
Zakaj so ga poimenovali s številko? Številke imajo veliko pomenov; prikazujejo čas, z njimi izražamo čistost zlitin plemenitih kovin in karate dragih kamnov, s številkami označujemo tudi dneve, mesece in leta… in prav to leto, 1991, velja za začetek delovanja družbe Slowatch.
Gre torej za novo znamko, zasnovano posebej za označevanje njihovih butičnih prodajaln v Ljubljani, Mariboru in Zagrebu, s katero želijo komunicirati najprestižnejše in edinstvene znamke vrhunskih urarskih in draguljarskih hiš.
Podjetje Slowatch je, ne samo v Sloveniji, ampak tudi v preostalih državah bivše Jugoslavije, kjer deluje s svojimi hčerinskimi firmami, največji akter na področju urarstva.
Zastopa preko 40 svetovno znanih znamk, med njimi tudi najprestižnejše, kot so Cartier, Chopard, IWC, Audemars Piguet, Breitling, Omega, TAG Heuer in še mnogo drugih. Ravno te dni pa so šopku najdragocenejših dodali še Breguet, znamko, ki svojo močno tradicijo dopolnjuje z modernim in inovativnim pristopom in ki je znana kot izumiteljica slavnega tourbillona.
Vir: radio1.si
Video predstavitev Breguet :