minutka.si

Panerai se usmerja v drobno prodajo

Panerai.Boutique.22.jpgNobena skrivnost ni, da je Azija s svojim gospodarskim razcvetom in v času ekonomske krize v razvitem svetu postala izjemno zanimiv trg za prestižne izdelke. Mnogi proizvajalci, med njimi tudi Officine Panerai, zato svojo poslovno pozornost na različne načine usmerjajo prav tja.

Manufaktura Panerai, na katero je imela v preteklosti pomemben vpliv italijanska mornarica, je zato odprla svoj tretji butik v Hong Kongu in 49. po vrsti v svetu. S povsem novim pristopom v teh prodajalnah ponujajo štiri linije svojih ur, in sicer: Historic, Contemporary, Specialties in Special Editions. Z njimi želijo izpolniti pričakovanja kupcev prestižnih ur, zbirateljev in svojih fenov.

Panerai.Boutique.11.jpg

Officine Panerai je v zadnjih letih nekoliko spremenil svoj poslovni model. Izvršni šef Officine Panerai Angelo Bonati pravi: "Našo prodajno politiko smo spremenili tako, da zmanjšujemo prodajo na debelo in se bolj intenzivno usmerjamo v prodajo na drobno. Verjamemo namreč, da je v tem prihodnost." V mislih je po vsej verjetnosti imel številne butike, ki jih manufaktura odpira povsod po svetu. Ob tem je Bonati poudaril, da Panerai s to potezo gradi tudi na imidžu blagovne znamke. Tak koncept po njegovem mnenju sicer na začetku ne prinaša boljših finančnih rezultatov, ima pa zato ugoden dolgoročni učinek, saj kot pravi: "Dober imidž sam po sebi ustvarja prodajo." 

Panerai.Boutique.33.jpg

Panerai bo poleg tega, da usmerja večino svoje pozornosti v t.i. države BRIK (Brazilija, Rusija, Indija, Kitajska) razširil tudi svoje proizvodne zmogljivosti. V marcu 2013 bo denimo v Neuchatelu v Švici odprl novo tovarno, število zaposlenih pa bo iz 130 povečal na 300.

Vir: luxuryspot.watchesonnet.com 

Dodaj komentar

Varnostna koda
Osveži

minutka.si minutka.si minutka.si