Kot je rekel Shadow, lahko, da je to zvok rotorja, ki zadeva zadnji pokrov in mehanizem. To je posledica obrabljenega ležaja rotorja, gre za napako, ki se jo seveda da odpraviti z menjavo ležaja (pri starejših in nekaterih ostalih urah, ni dejanskega krogličnega ležaja, ampak je sistem drugače/ceneje izveden, a problem ostaja isti, ''luft'', ki se nabere zaradi obrabe in posledično rotor prične opletati).
Seveda pa tudi rotorji z neobrabljenimi ležaji spuščajo zvok, eni manj, drugi več. Kot je Shadow navedel nekaj zvoka proizvaja samo trenje v ležaju, nekaj ga proizvedejo prenosi v zobnikih za navijanje bobna in nekaj mehanizem ''račne'', ki preprečuje, da bi se rotor odvrtel v smeri odvijanja.
Najbolje boš sam lahko presodil za kakšen zvok gre, če uro primeš s prsti in jo otreseš v navpični smeri, torej primeš jo z enim prstom za steklo in drugim za zadnji pokrov ter jo suvaš gor in dol, skartka tako, da rotor ne dobi pospeška v smeri vrtenja (se ne zavrti), slišati pa bo mogoče, če zadeva ob pokrov ali mehanizem.