minutka.si

Prodaja pametnih ur strmo upada

Pri napovedih prodaje pametnih ur so očitno imeli prav tisti, ki so jim pripisovali kratek dah.

Raziskava trga, ki jo je nedavno opravil IDC, je namreč pokazala, da je po svetu prodaja pametnih ur upadla za 52 % glede na enako obdobje lani. Apple je prodal za kar 72 % pametnih ur manj, kljub temu pa ima se vedno največji, 40 % tržni delež. Po prodaji mu sledita Garmin in Samsung, ki edina od vidnejših blagovnih znamk dosegata pozitivno rast prodaje, in sicer Samsung 9, Garmin pa izjemnih 324 %. Uspeh Garmina gre morda pripisati nekoliko drugačnemu pristopu, kot so ga ubrali Apple, Samsung, TAG Heuer, Alpina in podobni. Pametne ure slednjih so namreč več ali manj podaljški pametnih telefonov ali njihove pomanjšane različice, medtem ko so Garminove pametne ure namenjene merjenju in analizi telesnih aktivnosti in vitalnih funkcij.

Padec prodaje gre pripisati več razlogom. Od teh je nemara najbolj očiten ta, da pametne ure niso tako vsemogoče, kot so jim to ob izidu (po večini kar proizvajalci sami) pripisovali. Neodvisni testi so namreč glavno pomanjkljivost pripisovali (pre)majhni avtonomiji baterij, ki ob sicer zavidljivih zmogljivostih naprav zelo omejujejo njihovo uporabnost. Testi in izkušnje so pokazali, da polna baterija pametne ure ob normalni uporabi zdrži v povprečju komaj en dan, kar je odločno premalo. Za primerjavo, Garmin športna ura bo na roki rekreativnega športnika brez polnjenja delovala teden ali več. Drug razlog je morda pogosta menjava modelov, ki so posledica hitrega zastarevanja elektronike in pa napovedi novih in novih modelov (Google Wear 2.0), kar povzroča, da morebitni kupci vse bolj odlašajo z nakupom.

                         

 

Tresla se je gora, rodila se je miš. Ali z drugimi besedami - podobno kot pri kvarčni krizi so mehanske ure tudi najnovejšo grožnjo brez večjih posledic preživele.

Vir: https://www.idc.com

Dodaj komentar

Varnostna koda
Osveži

minutka.si minutka.si minutka.si